Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області

Новини

День писемності та мови в Ушнянській ЗОШ

Дата створення: 15:02 09.11.2020

  

День української писемності та мови у Шпиколоському НВК

Дата створення: 14:57 09.11.2020

Щороку у Шпиколоському НВК  відзначається День української писемності та мови. Це свято об’єднує і учнів, і педагогів, і батьків. Саме в цей день стартує Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика у 3-11 класах.

Тиждень правил безпеки при виникненні пожежі у Підлипецькій ЗОШ І-ІІ ст.

Дата створення: 15:52 06.11.2020

У Підлипецькій ЗОШ І-ІІ ст. з 02.11  - 06.11  пройшов  Тиждень правил безпеки при виникненні пожежі.

СуперМани: шлях до успіху

Дата створення: 16:10 05.11.2020

Кожна людина по-своєму  неповторна. Кожна дитина – талановита. Знайти свій талант, своє покликання, знайти себе – цього прагне кожна особистість.             Сьогодні наша розповідь про талановиту та творчу вихованку секції української літератури Золочівської МАН, ученицю Шпиколоського НВК Фірак Наталію. В ній - багатогранність обдарування. Зразковий читач художньої літератури, здатний самостійно логічно й образно мислити, аналізувати, узагальнювати.   Активний учасник життя школи та академії. Займає призові місця у шкільних та районних заходах. Знавець звичаїв та обрядів своєї місцевості. Вмілий юний дослідник, який завжди готовий  практично реалізувати свої знання. У минулому році працювала над науково-дослідницькою роботою «Імена на літературній карті Золочівщини на сучасному етапі», яку успішно захистила на районному та обласному рівнях. Активна учасниця цьогорічного літературно-драматичного гуртка. З цікавістю працює  над новообраною темою дослідницької роботи.              Великою несподіванкою для Наталії було запрошення на навчання від Національного університету «Острозька академія» на заочні дистанційні підготовчі курси з основ журналістики. Із великим задоволенням та підтримкою батьків і вчителів вона стала їх учасником.                 Яка ж мета участі в курсах? Передусім – поглибити знання новою формою роботи, активізувати пізнавальну діяльність, оволодіти новітньою термінологією майбутньої професії.             Навчальний посібник «Універсальна журналістика», матеріали для самостійного вивчення, робочий зошит, книга «Ефективність для тих, хто працює з інформацією» і курс відеоуроків  - усе  це зараз на робочому столі  учениці.             Можливість отримання  консультацій в режимі онлайн від викладачів, публікація власних творчих робіт в засобах масової інформації, доступ у закритий чат в Телеграмі, де учасники Школи універсального журналіста  спілкуються між собою, щотижневі прямі ефіри в Інстаграмі з розбором робіт учнів ШУЖ, особисте спілкування із засновником курсів та сертифікат про закінчення навчання – добрий стимул до плідної праці та цікавий і корисний досвід  для  майбутнього.             Насправді, для Наталії творчий пошук  - найважливіший шлях до успіху.                Керівник секції Марія Рибка  

Вболіваймо за своїх!

Дата створення: 16:07 05.11.2020

5 листопада у дистанційному режимі проходитиме ІІІ етап (заключний) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Малих академій наук учнівської молоді. Серед фіналістів вихованець секції фізики Золочівської МАН (керівник секції Галина Володимирівна Маньовська), учень школи №2 Погончук Назар. Пряму трансляцію відкриття можна переглянути на сторінці МАН України у Facebook.

Екскурс у минуле

Дата створення: 14:16 03.11.2020

Вихованці секції історичного краєзнавства Золочівської МАН не могли залишитись осторонь такої знакової події для історії України як річниця Листопадового чину (зриву). 102 роки тому - 1 Листопада 1918 р. у Львові Українська Генеральна Команда (колишній Український Військовий Генеральний Комісаріат) у складі Д. Вітовського, С. Горука, П. Бубела, Б. Гнатевича, І. Цьокана, Іванчука та Д. Паліїва за допомогою 1500 стрільців здійснили переворот - владу у Львові було передано Українській Національній Раді. Події цього дня в історії України отримали назву Листопадового зриву. Це були початки створення ЗУНР (Західно-Української Народної Республіки) з Президентом Євгеном Петрушевичем та початком україно-польської війни за контроль над західноукраїнськими землями.            Юні краєзнавці під керівництвом досвідченого та талановитого педагога Лілії Богданівни Саврас підготували невеличкий екскурс сторінками нашого минулого для учнів школи, провівши історичну годину на тему "ЗУНР - провісниця незалежної України". Доречним доповненням до вивченого матеріалу став перегляд відеоролика про Листопадовий чин, підготовлений Українським інститутом історичної пам’яті.

Еко-справа «Природа – твій дім, а ти господар – в нім»

Дата створення: 09:17 03.11.2020

У рамках виховної справи «Природа – твій дім, а ти господар – в нім», що  тривала  27- 28 жовтня вихованці дитячого будинку «Рідний дім» вивчали мейкап «Людина –господар своєї домівки», на  що надихнули сонячні дні золотої осені та болючі  екологічні проблеми, на які важко закривати очі.

«Людина і довкілля»

Дата створення: 09:13 23.10.2020

Секція географії Золочівської МАН у 2020-2021 н.р. працює за навчальною програмою «Людина і довкілля», схваленою для використання в позашкільних навчальних закладах (протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України від 12 червня 2015 року). Метою навчальної програми є формування свідомої екологічної мотивації, навичок і моделей поведінки, безпечної для довкілля і здоров'я, спрямованої на реалізацію принципів стійкого розвитку. Керівник секції – талановитий педагог із багаторічним стажем Лілія Єрмолаївна Городиловська ставить собі за мету не тільки  узагальнити та систематизувати екологічні знання, набуті учнями з різних навчальних предметів та джерел інформації, але, перш за все, сприяти усвідомленню вихованцями об'єктивності законів функціонування екосистем, необхідності збереження природного різноманіття; сформувати почуття особистої причетності до виникнення і вирішення екологічних проблем, переконання у необхідності свідомого регулювання потреб і споживання,  формування досвіду екологічно безпечної, компетентної взаємодії з природою.