День наскрізного навчання "STEM у школі"
06.04.2019 р.
День наскрізного навчання "STEM у школі".
2 майстер-класи, пронизані однією тематикою:
1 "Інтеграція - картина з пазлів" - кейси STEM-уроку".
2 "QR-коди, BYOD та індивідуальний Путівник учня".
На першому майстер-класі «Інтеграція - картина з пазлів. Кейси STEM-уроку» ми розглянули:
1. Що саме робить урок інтегрованим? Які є види інтеграції?
2. Плюси та мінуси проведення інтегрованих уроків.
3. На яких типах уроків і з ким можна інтегруватися?
А ще ми подолали внутрішній острах та налаштувалися на проведення інтегрованого уроку. Цікаво та практично опрацювали інтегрований STEM урок (хімія, біологія, фізика) "Школа виживання в Карпатах".
На другому майстер-класі «QR-коди, BYOD та індивідуальний Путівник учня» ми розглянули:
1. Чого хочуть учні і вчителі від уроку?
2. BYOD, як тренд в освіті.
3. QR-коди - дієвий інструмент підтримки учня.
Дякуємо спікерам - Любов Худзей, вчителю хімії у КМДШ_Львів; Миколі Розбицькому, вчителю фізики КМДШ_Львів; Олені Павлюк, учителю математики вищої категорії КМДШ_Львів.