Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області

Засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителя інклюзивних класів ЗЗСО та асистентів вихователя інклюзивних груп ЗДО

Впровадження інклюзивного навчання у закладах загальної середньої та дошкільної освіти зумовлює необхідність  професійного вдосконалення та особистісного зростання асистентів вчителя (вихователя), а також формування інклюзивних компетентностей усіх учасників освітнього процесу. Адже асистент вчителя (вихователя)  - це фахівець, який не лише допомагає вчителю в організації освітнього процесу, а й забезпечує пізнавальну активність дитини з особливими потребами, спостерігає за поведінкою, успіхами, труднощами дітей, надає поради та пропозиції учасникам освітнього процесу.

Саме тому асистент вчителя (вихователя) повинен мати комунікативні та організаційні здібності, здатність до емпатії, творчої педагогічної діяльності, ціннісні орієнтації, спрямовані на розвиток особистості дитини.

17 жовтня 2019 року на базі  комунальної установи  «Інклюзивно-ресурсний центр» відбулося засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителя інклюзивних класів ЗЗСО та асистентів вихователя інклюзивних груп ЗДО.

Голова районного методичного об'єднання Цвігун Д.М., асистент вчителя Сновицького НВК, ознайомила колег з основними вимогами до ведення документації асистента вчителя (вихователя), поділилася власним досвідом  педагогічної діяльності у класі з інклюзивною формою навчання.

Асистент вчителя Вороняцької ЗОШ І-ІІІ ст. Стельмах О.І., мама дитини з особливими потребами та психолог за освітою, поділилася власними педагогічними напрацюваннями стосовно інклюзивного навчання дітей з розладами спектра аутизму, методами налагодження ефективної комунікації та організації освітнього процесу дітей даної категорії.

В ході засідання учасники методоб'єднання, представляючи досвід своєї діяльності, висували пропозиції щодо покращення освітнього процесу в класах (групах) з інклюзивною формою навчання та щоденної реалізації особистісно-орієнтованого, індивідуального підходу до навчання дітей з особливими потребами.



« повернутися до списку новин