У Ясеновецькому НВК відбувся психолого-педагогічний семінар «Ми хочемо, щоб нас любили» (особливості роботи з дітьми з девіантною поведінкою).
У Ясеновецькому НВК відбувся психолого-педагогічний семінар «Ми хочемо, щоб нас любили» (особливості роботи з дітьми з девіантною поведінкою).
Секрет успішного виховання лежить у повазі до учня
Ральф Емерсон
Кожна особистість - геніальна.
Проте, якщо оцінювати рибу за її вмінням лазити по деревах,
то вона так і проживе все своє життя впевненою,
що вона незграба.
Альберт Ейнштейн
Найважливіше завдання психолога в діяльності НУШ –це забезпечення психологічної безпеки всім учасникам освітнього процесу, контроль за тим, щоб не нашкодити їх психологічному, фізичному, соціальному, моральному здоров’ю.
Організація роботи з дітьми схильними до девіантної поведінки залишаються провідними питаннями для системи освіти України.
Подолання специфічних соціально-психологічних проблем у шкільному середовищі неможливе без участі компетентного педагога, здатного до ефективної взаємодії, тому систематичне проведення просвітницьких заходів для вчителів і стає одним із першочергових завдань працівника психологічної служби.
У Ясеновецькому НВК відбувся психолого-педагогічний семінар «Ми хочемо, щоб нас любили» (особливості роботи з дітьми з девіантною поведінкою). Практичний психолог, Леськів М.М., розповіла про психологічні особливості сучасних дітей ( Що ми знаємо про покоління Z?), основні форми девіантної поведінки та фактори впливу на неї. Учителі ділилися досвідом, яка поведінка дитини вважаться для них «важкою». Разом із практичним психологом складали алгоритм дій у разі непередбачуваної поведінки учня, вивчали прийоми, що сприяють формуванню соціально-схвалюваної поведінки та роздумували про значення слів підтримки з боку дорослих. А також, усі учасники психолого-педагогічного семінару мали змогу визначити свій рівень креативності.
Готових «рецептів» по роботі з дитиною не існує, оскільки не існує як двох однакових дітей та життєвих ситуацій, так і однакових вчителів чи просто дорослих людей, які працюють з дітьми. Кожен учитель повинен виробити свій власний «рецепт» ефективної співпраці з дитиною, керуючись певними правилами в роботі з ними.
Семінар завершився словами : «Є діти з гострим розумом і допитливі, але дикі і вперті. Таких, зазвичай, ненавидять у школах і майже завжди вважають безнадійними; між тим з них, зазвичай, виходять великі люди, якщо тільки виховати їх належним чином. (Я.-А. Коменський)
Педагог-організатор Боднар С.І.