Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області

Згідно річних завдань у ДНЗ № 3 «Сонечко», 26 лютого 2020 року, був проведений колективний перегляд заняття «Зимові пригоди маленького ведмежати», в групі дітей з інклюзивною формою навчання, за методикою Глена Домана

(бінарне заняття в ІІ молодшій групі ДНЗ №3 " Сонечко" з інклюзивною формою навчання)

 

         Згідно річних завдань у  ДНЗ № 3 «Сонечко», 26 лютого 2020 року, був  проведений колективний перегляд  заняття «Зимові пригоди маленького ведмежати», в групі дітей з інклюзивною формою навчання, за методикою Глена Домана та новим методом введення в соціум дітей з особливими потребами - "Лялька  - як персона".  

         Вихователі Микитюк М. О., Цоба Л. Н., практичний психолог Щур Н. Я., музичний керівник Коропатніцька В. Ю. та асистент вихователя Почапська О. Т. поділились досвідом роботи з педагогічним колективом  щодо впровадження інклюзивного навчання в освітній процес. Діти допомагали «персоні – ляльці» Ведмедику: вчили його розмовляти, робили артикуляційні вправи, промовляли звуки, чистомовки, виконували мімічні вправи, логоритмічні руханки. Особлива увага, при цьому, була спрямована на навчання та розвиток дитини з особливими потребами в поєднанні з іншими дітьми, що сприяло кращому засвоєнню нею поставлених завдань. Діти визначали слова – картинки лісових звірів, складали речення за допомогою карток Г. Домана. Під музичний супровід відтворювали рухи у фізкультхвилинці «У володарки зими», демонстрували емоції в грі «Емоції звірят»;  вчили розрізняти висоту звуків під час голосових вправ; закріплювали  відчуття ритму під час  гри на музичних інструментах; вправлялись в  ритмічних рухах під час флешмобу «Лісові танцюристи». Психологічну атмосферу та хороший настрій у дітей підтримувала практичний психолог під час психогімнастики «Легесенькі сніжинки», релаксації «Снігопад», аромотерапії «Запах лісу», кріотерапії «Крижинки», арт - перевтілення «Казкові звірята». Протягом заняття діти проводили досліди з водою, готували фіто ліки. Проведене заняття сприяло розширенню знань та удосконаленню професійної  майстерності педагогів  в роботі за  методикою Глена Домана,  методикою «Лялька - як персона», даючи рівні можливості для навчання   дітей з особливим потребами.

        Сучасний дошкільний навчальний заклад відкритий для  всіх дітей.  Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного навчального закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в навчально - виховній роботі. Тому загальною метою дошкільного навчального закладу в якому здійснюється  й інклюзивна освіта є забезпечення умов для спільного виховання і навчання дітей з різними  особливостями розвитку. І ми раді, що така робота ведеться у нашому закладі, вона допомагає дітям з особливими потребами легко входити в соціум та активно включатися  в освітній процес.

 Вихователь – методист Цоба Л. Н.

 

 

 



« повернутися до списку новин