Згідно річних завдань у ДНЗ № 3 «Сонечко», 26 лютого 2020 року, був проведений колективний перегляд заняття «Зимові пригоди маленького ведмежати», в групі дітей з інклюзивною формою навчання, за методикою Глена Домана
(бінарне заняття в ІІ молодшій групі ДНЗ №3 " Сонечко" з інклюзивною формою навчання)
Згідно річних завдань у ДНЗ № 3 «Сонечко», 26 лютого 2020 року, був проведений колективний перегляд заняття «Зимові пригоди маленького ведмежати», в групі дітей з інклюзивною формою навчання, за методикою Глена Домана та новим методом введення в соціум дітей з особливими потребами - "Лялька - як персона".
Вихователі Микитюк М. О., Цоба Л. Н., практичний психолог Щур Н. Я., музичний керівник Коропатніцька В. Ю. та асистент вихователя Почапська О. Т. поділились досвідом роботи з педагогічним колективом щодо впровадження інклюзивного навчання в освітній процес. Діти допомагали «персоні – ляльці» Ведмедику: вчили його розмовляти, робили артикуляційні вправи, промовляли звуки, чистомовки, виконували мімічні вправи, логоритмічні руханки. Особлива увага, при цьому, була спрямована на навчання та розвиток дитини з особливими потребами в поєднанні з іншими дітьми, що сприяло кращому засвоєнню нею поставлених завдань. Діти визначали слова – картинки лісових звірів, складали речення за допомогою карток Г. Домана. Під музичний супровід відтворювали рухи у фізкультхвилинці «У володарки зими», демонстрували емоції в грі «Емоції звірят»; вчили розрізняти висоту звуків під час голосових вправ; закріплювали відчуття ритму під час гри на музичних інструментах; вправлялись в ритмічних рухах під час флешмобу «Лісові танцюристи». Психологічну атмосферу та хороший настрій у дітей підтримувала практичний психолог під час психогімнастики «Легесенькі сніжинки», релаксації «Снігопад», аромотерапії «Запах лісу», кріотерапії «Крижинки», арт - перевтілення «Казкові звірята». Протягом заняття діти проводили досліди з водою, готували фіто ліки. Проведене заняття сприяло розширенню знань та удосконаленню професійної майстерності педагогів в роботі за методикою Глена Домана, методикою «Лялька - як персона», даючи рівні можливості для навчання дітей з особливим потребами.
Сучасний дошкільний навчальний заклад відкритий для всіх дітей. Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного навчального закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в навчально - виховній роботі. Тому загальною метою дошкільного навчального закладу в якому здійснюється й інклюзивна освіта є забезпечення умов для спільного виховання і навчання дітей з різними особливостями розвитку. І ми раді, що така робота ведеться у нашому закладі, вона допомагає дітям з особливими потребами легко входити в соціум та активно включатися в освітній процес.
Вихователь – методист Цоба Л. Н.