Засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителя класів з інклюзивною формою навчання ЗЗСО
З метою навчально-методичного забезпечення освітньої діяльності асистентів вчителя у класах з інклюзивною формою навчання, підвищення їхнього професійного рівня, організації науково-дослідної діяльності, впровадження новітніх освітніх технологій, вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду створено та функціонує районне методичне об'єднання асистентів вчителя, до складу якого входять 14 педагогічних працівників з 9 закладів загальної середньої освіти.
Асистент вчителя допомагає в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням, надає допомогу дітям з особливими потребами та іншим дітям, входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами, здійснює соціально-педагогічний супровід учнів інклюзивної форми навчання, аналізує динаміку їхнього розвитку та виконує ряд інших функцій, зокрема адаптує навчальні матеріали відповідно до потреб учня, разом з учителем виконує навчальні, виховні та соціально-адаптаційні заходи для максимально ефективного навчання дитини з особливими потребами у закладі загальної середньої освіти.
23 травня 2019 року на базі Золочівського інклюзивно-ресурсного центру відбулося засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителя класів з інклюзивною формою навчання закладів загальної середньої освіти.
Голова районного методичного об'єднання асистентів вчителя Цвігун Д.М., асистент вчителя Сновицького НВК, ознайомила колег з вимогами до ведення документації асистента вчителя, основними напрямками його роботи, ефективними способами взаємодії з вчителем класу, а також продемонструвала власні педагогічні напрацювання з ведення портфоліо учнів інклюзивної форми навчання та організації їхньої позакласної діяльності.
Практичний психолог Золочівського інклюзивно-ресурсного центру Реплянська Л.М. ознайомила учасників засідання з напрямками роботи центру, особливостями психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби та окреслила способи і форми активної співпраці фахівців ІРЦ з командою психолого-педагогічного супроводу дитини у класі з інклюзивною формою навчання.
Усі присутні отримали можливість фахового спілкування, обміну думками та досвідом педагогічної діяльності.