A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області

Навчаючи дітей- навчаємося самі ( урок української мови У Струтинській ЗОШ)

Дата: 07.12.2020 10:29
Кількість переглядів: 184

Фото без описуФото без опису

Навчаючи дітейнавчаємося самі

У Струтинській ЗОШ І-ІІ ст. цікаво проходять уроки української  мови та літературі завдяки творчому підходу практикантки Марко І.Ю. та її наставниці Вишинської Н.І. Так, до прикладу, був проведений урок української літератури у 5 класі «Протиставлення оптимістичної та песимістичної позиції в образах царя Плаксія та Лоскотона». Учні не лише характеризували образи віршованої поеми В.Симоненка, але й проектували знання в сьогодення. Цікавою була для школярів вікторина згідно сюжету, виставка ілюстрацій. Учні високого рівня знань за власним бажанням декламували уривки з поеми. Найцікавішим видався підсумок уроку тестування «Оптиміст ти чи песиміст?».
         У 6 класі практикантка провела урок української літератури «Характеристика образів твору В.Рудківського «Джури  козака Швайки», який теж вирізнявся творчим підходом. Шестикласники складали порівняльну характеристику хлопців героїв  як словесну ,так і образотворчу, у групах характеризували образ козака Швайки, колективно заповнювали таблицю аргументами до характеристики героя, складали сенкан . Звісно, учні креативили на повну, коли отримали підсумкове індивідуальне завдання на картках «Якби я був ще одним джурою козака Швайки…». Не оминули на уроці й теми зради ти підступництва
         Надіємося, що позитивні враження від уроків не лише учнів, а й самої практикантки надихнуть творити, працювати , отримувати задоволення від того, що робиш. Чекаємо на нові цікаві уроки


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень