A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області

Педрада «Панорама творчості» в Ясеновецькому НВК

Дата: 06.11.2019 10:22
Кількість переглядів: 146

Розвиток освіти неухильно пов’язаний з традиційною системою навчання, але постійно прагне чогось нового. Сьогодні перед учителями постають два шляхи: жити минулим, хоча і з великими заслугами чи, заплющивши очі, розпочинати  кардинальні зміни в навчальній діяльності, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій.
Сучасні дослідження в галузі освіти доводять, що традиційне навчання з найпоширенішими лекційними та запитальними мето­дами не підходять більшості учнів. Учні по-різному сприймають, обробляють, відтворюють, класифікують та застосовують знання. Одні відчувають глибоко через органи чуття, а інші осмислюють, підходять до всього логічним шляхом, інші відразу, довго не замислюючись, починають щось робити, бо хочуть від­разу випробувати на собі, засвоїти нові знання.
1 листопада в Ясеновецькому  НВК  відбулася педрада «Панорама творчості», на якій практично та теоретично були обговорені такі питання: «Методики розвитку критичного мислення? Чи є вони у стандартній школі? Що дає володіння цим навиком?»

Учителька математики та інформатики  Ільків Леся Григорівна розповіла про методи та прийоми, які вона використовує для розвитку критичного мислення на уроках математики та інформатики. Вчителька наголосила, що розвиток КМ є важливим для дітей, бо важливо вміти розпізнавати інформацію, аналізувати джерела і мотиви, приймати зважені рішення. В період розвитку інформаційних технологій цінується вміння професійного пошуку необхідної інформації, здатність її проаналізувати, оцінити та застосувати.

 мислення на уроках фізики. Вміння генерувати нові ідеї і критично їх осмислювати — чи не основний показник успішності людини.          

На  педраді виступила вчителька музичного мистецтва Кравець Наталія Богданівна, провівши майстер-клас з теми «Поєднання традиційних та інноваційних форм та методів навчання на сучасному уроці».
      Доповідач запропонувала вчителям порівняти уроки музики того періоду, коли вони навчалися у школі, тобто за традиційною системою навчання з уроками сьогодення. Більшу увагу вчителька приділила викладанню уроків музики в НУШ. Адже саме початкова ланка є технічно забезпеченою згідно вимог НУШ, що дає можливість проводити уроки з використанням  інноваційних методик.
       На майстер-класі вчителі були задіяні у таких видах діяльності, а саме:

  • співали пісні під караоке на противагу традиційному виконанню;
  • «бавились» ритмом – виплескували ритм за допомогою відеовправ «Ритми в мультиплікації», вистукували ритм на музичних інструментах, на пластикових стаканчиках;
  • згадували звучання музичних інструментів за допомогою відеоскарбнички музичних інструментів;
  • грали у гру «Відгадай музичний інструмент»;
  • слухали музику, використовуючи відеофайли з музичними творами.

 

Вчителька довела , що використання комп’ютерних технологій на уроках музичного мистецтва  є не менш важливим та результативним, ніж використання їх на уроках інформатики чи інших предметів.

Адже зрозуміти мистецтво, не побачивши його, чи не відчувши -  неможливо. Використання комп’ютерних технологій дає можливість на уроці «побувати в театрі» і побачити фрагмент опери, балету чи вистави, в концертному залі  почути оркестрову, органну  музику, потрапити на фестиваль танцю в Ріо-де Жанейро,  в Австрію на Віденський бал, перенестися в Грецію і побачити у відеофрагментах її культуру та багато цікавого…
Майстер-клас викликав у присутніх хороший настрій, емоції та позитив.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень