Вимушена ізоляція внаслідок карантину спонукала вчителів та вихованців МАН максимально швидко навчитись працювати в дистанційному режимі.
Вимушена ізоляція внаслідок карантину спонукала вчителів та вихованців МАН максимально швидко навчитись працювати в дистанційному режимі.
Так, наприклад, гуртківці секції географії під час дистанційних занять досліджували Червонокнижні види рослин, які зустрічаються на Підлиській горі. Діти опрацювали багато інформаціі в мережі Інтернет, записали цікаві легенди про квіти, вивчили і описали види рідкісних рослин рідного краю.
На розширення і збагачення знань про рідний край та його історико-культурні надбання спрямовані і дистанційні заняття секції української літератури. Так, наприклад, з метою популяризації культу книги в житті людини, кращого розвитку інтересу до читання та розширення профорієнтаційної роботи 23 березня проведено віртуальну мандрівку бібліотеками України, 25 березня – цікавий та пізнавальний дистанційний екскурс (https://galka.if.ua/) у Музей писанкарства міста Коломиї.
Секція історії зосередила увагу на науково-дослідницьких роботах гуртківців: пошук та дослідження нових джерел, робота над текстом, презентаціями тощо.
Кожен із керівників секцій МАН знайшов свій варіант налагодження дистанційної роботи: чи це індивідуальні заняття в режимі он-лайн, чи перегляд та обговорення рекомендованого відеоматеріалу в режимі скайп-конференцій чи в ZOOM, чи інший доступний спосіб отримання нових знань та їх діагностування. Все повинно відповідати лиш одній меті – спонукати вихованців до отримання нових знань і навичок, здобуття нових компетентностей, які будуть корисними у науково-дослідницькій діяльності юних науковців.
Жити та працювати в умовах карантину зовсім не просто. Але ми прийняли нові виклики. Намагаємося навчитися максимально якісно працювати в дистанційному режимі.
Проводимо час з користю та відганяємо песимістичні думки! Всім здоров'я!